همه چیز درباره نوار بهداشتی اولترا

پریود یا قاعدگی یک پدیده طبیعی است و هر خانمی آن را برای مدتی در زندگی‌اش تجربه می‌کند. بنابراین پریود شدن بخش منظمی از زندگی خانم‌ها است و استفاده از نوار بهداشتی، تامپون‌ و کاپ قاعدگی هم بخش جدانشدنی آن. با توجه به اینکه سلامتی و تندرستی خانم‌ها همیشه یکی از ارزش‌های «مای‌لیدی» بوده، همواره سعی در تولید محصولاتی داشته‌ایم که برای خانم‌ها آسایش و راحتی را به ارمغان بیاورد. به همین دلیل محصول جدیدی با نام اولترا (نوار بهداشتی اولترا) که ضخامت بسیار نازکی دارد را به بازار عرضه کرده‌ایم و در این مقاله همه اطلاعات لازم درباره این محصول را برایتان بیان می‌کنیم و به سوالات زیر پاسخ می‌دهیم:

  • نوار بهداشتی اولترا چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • چرا باید از نوار بهداشتی مدل اولترا استفاده کرد؟
  • این نوار بهداشتی برای چه گروهی از خانم‌ها مناسب است؟

نوار بهداشتی‌ مدل اولترا چیست؟

معمولا عوامل مختلفی مثل گرما و رطوبت، عدم تعویض به‌موقع نوار بهداشتی و لباس زیر و استفاده نکردن از نوار بهداشتی مناسب، باعث بروز حساسیت‌های پوستی می‌شود. در کنار ایجاد این حساسیت‌های پوستی، خانم‌ها دغدغه‌ها و نگرانی‌های دیگری هم درباره نوارهای بهداشتی دارند که اصلی‌ترین‌ آن‌ها شامل‌: قدرت جذب پایین، انتشار بو، بروز نشتی، جابه‌جایی نوار بهداشتی و کثیف شدن لباس زیر است. به‌طورکلی می‌توان گفت که تجربه حس راحتی در دوران پریود، خواسته هر خانمی است. نازک بودن نوار بهداشتی می‌تواند مانع از محدودیت‌ها شده و این فرصت را فراهم کند تا بدون دغدغه به فعالیت‌های خود مثل ورزش کردن بپردازید.

همان‌طور که گفتیم یکی از ارزش‌های برند مای‌لیدی، سلامتی و تندرستی خانم‌ها است و ما بر این باوریم که هر خانمی باید «زندگی بدون محدودیت در دوران پریود» را تجربه کند. به همین دلیل، نوار بهداشتی‌ مدل اولترا را متناسب با تکنولوژی روز دنیا یعنی تکنولوژی ایرلید به بازار عرضه کرده‌ایم.

این نوار بهداشتی با استفاده از تکنولوژی اولترا شامل ویژگی‌های متنوعی مثل نازکی، قدرت جذب بالا با نواحی محافظ رنگی، بدون نشتی با لایه رویی ثانویه، سیستم کنترل‌کننده بوی نامطبوع و محافظ لباس زیر با چسب بارکدی است که به نیازهای خانم‌ها به‌درستی پاسخ می‌دهد. در ادامه این تکنولوژی و مزیت‌های استفاده از آن را بررسی می‌کنیم.

تست درماتولوژی (تست حساسیت و آلرژی روی محصولات در تماس با پوست بدن) هم روی محصول اولترا انجام و سازگاری این محصول با پوست حساس خانم‌ها تایید شده است. بنابراین نگران حساسیت‌های پوستی نباشید!

تکنولوژی ایرلید در نوار بهداشتی اولترا چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

در نوار بهداشتی اولترا مای‌لیدی، همان‌طور که گفتیم از تکنولوژی ایرلید استفاده شده است؛ یعنی جدیدترین تکنولوژی تولید منسوج نبافته که از طریق دمیدن هوا به فیبرهای کوتاه و تشکیل شبکه توسط فیبرها ایجاد می‌شود. تکنولوژی‌ قدیمی‌‌‌تر تولید نوارهای بهداشتی، فلاف نام دارد. لایه ایرلید در مقابل فلاف، نازک‌تر است و در عین حال جذب فوق‌العاده بالایی دارد.

مزیت‌های تکنولوژی ایرلید نسبت به فلاف

  • تکنولوژی ایرلید، جدیدترین تکنولوژی تولید نوارهای بهداشتی نازک است و تکنولوژی فلاف در برابر ایرلید، قدیمی‌تر و ساده‌تر محسوب می‌شود.
  • نوارهای بهداشتی‌ ساخته شده با تکنولوژی ایرلید نسبت به فلاف، بسیار نازک‌تر و سبک‌تر هستند.
  • استفاده از تکنولوژی ایرلید باعث ایجاد ثبات در ساختار و انعطاف‌پذیری بالای نوار بهداشتی می‌شود؛ در حالی که استفاده از تکنولوژی فلاف ساختار نوار بهداشتی را در صورت فعالیت زیاد با مشکل رو‌به‌رو می‌کند.

انواع نوار بهداشتی‌ مدل اولترا

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های نوار بهداشتی اولترا نسبت به سایر نوارهای بهداشتی‌، ضخامت بسیار نازک آن‌ است که باعث می‌شود خانم‌ها هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند. این مدل نوار بهداشتی، در ۲ نوع زیر تولید می‌شود:

  • لایه رویی همیشه خشک یا instant dry
  • لایه رویی به نرمی ابریشم یا silky soft

مدل همیشه خشک دارای لایه رویی مشبک بسیار نرم و سرعت جذب بالا و مدل به نرمی ابریشم دارای لایه رویی فوق‌العاده نرم و بدون حساسیت است. در ادامه ویژگی‌‌های نوار بهداشتی اولترا را با هم بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های نوار بهداشتی‌ اولترا

در تولید و طراحی ویژگی‌های نوار بهداشتی اولترا، تمام دغدغه‌ها و نیازهای خانم‌ها که در بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، در نظر گرفته شده و مای‌لیدی بر اساس آن‌ها محصول جدید خود را تولید کرده است. به عنوان یک خانم، با دانستن ویژگی‌های محصول اولترا، می‌توانید متناسب با میزان خون‌ریزی، نوع پوست و سایز مورد نظرتان نوار بهداشتی مناسب خود را تهیه کنید، در ادامه به شرح این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

بدون نشتی

نوارهای بهداشتی‌ اولترای برند مای‌لیدی دارای طراحی ارگونومیک هستند؛ یعنی در هنگام استفاده، این پدها فرم بدن را به خود می‌گیرند و از بروز نشتی در موقعیت‌ها و فعالیت‌های مختلف جلوگیری می‌کنند. همچنین با وجود نواحی محافظ رنگی در این نوارهای بهداشتی، جذب مایع بهتر اتفاق می‌افتد و از بروز نشتی به لباس زیر جلوگیری می‌شود.

قدرت جذب بالا

به‌دلیل وجود لایه رویی ثانویه، لایه ایرلید و نواحی محافظ رنگی فوق جاذب در نوار بهداشتی اولترا، قدرت جذب این مدل از نوارهای بهداشتی‌ برند مای‌لیدی فوق‌العاده بالا است.

خنثی کننده بو

نوار بهداشتی اولترا دارای ویژگی خنثی کننده بو است و بوی نامطبوع را جذب و از انتشار آن جلوگیری می‌کند. یکی از نکات مهم و قابل توجه در رابطه با این ویژگی، تفاوتی است که بین نوارهای بهداشتی‌ دارای خنثی کننده بو و نوار بهداشتی‌های معطر وجود دارد. نوارهای بهداشتی معطر فقط می‌توانند یک بوی معطر را از خود منتشر کنند و دارای سیستم کنترل بوی نامطبوع نیستند. به همین دلیل بوی نامطبوع خون هم در کنار بوی معطر خود نوار بهداشتی پخش می‌شود. اما نوار بهداشتی اولترا می‌تواند بوی نامطبوع را جذب و مانع از انتشار آن در محیط شود.

بدون حساسیت

لایه‌های رویی بسیار نرم این مدل نوارهای بهداشتی‌ برند مای‌لیدی، از ایجاد حساسیت در هنگام استفاده از آن‌ها جلوگیری می‌کنند.
لایه رویی نوار بهداشتی‌ به نرمی ابریشم، نرم‌ترین لایه رویی را در میان نوارهای بهداشتی موجود در بازار دارد. لایه رویی نوار بهداشتی همیشه خشک هم بسیار نرم است. این نوارهای بهداشتی دارای نشان «سازگاری با پوست» هستند و از این نظر توسط آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت تست و تایید شده‌اند.

بدون جابه‌جایی

در نوار بهداشتی‌ مدل اولترا، سیستم چسب بارکدی به‌گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر ارائه بهترین چسبندگی، از آسیب به لباس زیر هم جلوگیری می‌کند. پس امکان جابه‌جایی آن بسیار کم است.

دارای انعطاف‌پذیری

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی نوار بهداشتی اولترا، طراحی ارگونومیک و باله‌های منعطف آن است. این مدل طراحی باعث ایجاد هماهنگی پد با فرم بدن می‌شود و در حین حرکت یا فعالیت، بهترین شرایط را برای خانم‌ها فراهم می‌کند. همچنین این نوارهای بهداشتی‌‌ دارای لایه ایرلید هستند و به همین دلیل انعطاف‌پذیری بالاتری دارند.

سایزبندی نوار بهداشتی‌ مدل اولترا برند مای‌لیدی

مای‌لیدی برای به ارمغان آوردن آسایش و راحتی برای همه خانم‌ها، محصول جدید و با کیفیت اولترا خود را در ۳ سایز مختلف ارائه کرده است. در نتیجه خانم‌ها می‌توانند محصول متناسب با سایز بدن خود را به راحتی تهیه کنند. سایزبندی نوار بهداشتی اولترا مای‌لیدی به شرح زیر است:

 

بسته‌بندی نوار بهداشتی اولترا

نوارهای بهداشتی اولترا مای‌لیدی در بسته‌بندی‌های تکی بدون کاغذ سیلیکونی به بازار عرضه می‌شوند؛ یعنی پد به‌طور مستقیم به بسته‌بندی تکی چسبیده‌ است. این ویژگی ۲ فایده دارد:

  1. جلوگیری از آسیب به محیطزیست با کاهش زباله
  2. تولید صدای کمتر هنگام تعویض پد

روی همه بسته‌بندی‌ها، نوارهای رنگی که نشان‌دهنده سایز نوار بهداشتی هستند، وجود دارد. نوار صورتی مربوط به سایز متوسط، نوار نارنجی مربوط به سایز بزرگ و نوار سورمه‌ای مربوط به سایز خیلی بزرگ است.
در طراحی استفاده شده روی بسته‌بندی همه سایزهای مدل اولترای به نرمی ابریشم، آیکون به «نرمی ابریشم» به رنگ فیروزه‌ایی دیده می‌شود. همچنین در لایه روی مشبک به نرمی پنبه هم آیکون «همیشه خشک» به رنگ سورمه‌ای قرار دارد که می‌تواند به شما در تشخیص بهتر محصول کمک کند.

انواع نوار بهداشتی اولترا مای لیدی
چرا خانم‌ها باید از نوار بهداشتی‌ مدل اولترا استفاده کنند؟

همان‌طور که گفتیم، به دلایل مختلفی ممکن است خانم‌ها نوارهای بهداشتی نازک و راحت را به دیگر نوارهای بهداشتی موجود در بازار ترجیح بدهند. اما معمولا این نوع از نوارهای بهداشتی به دلیل آنکه محصول خارج از کشور هستند، قیمت بالایی داشته و به سختی در بازار به فروش می‌رسند. هرچند محصولات ایرانی مشابهی هم که در بازار موجود است، کیفیت بالای لازم را ندارند.

از طرفی خانم‌های جوان مصرف‌کننده نوار بهداشتی، به‌دنبال ۳ خواسته مهم: جذب، راحتی و امنیت در هنگام استفاده از آن هستند. قدرت جذب نوار بهداشتی اولترا به‌دلیل لایه رویی ثانویه، نواحی محافظ رنگی فوق جاذب و دیگر مواردی که گفتیم، بسیار زیاد است و به اولین نیاز خانم‌ها یعنی «جذب» به‌خوبی پاسخ می‌دهد.

راحتی، خواسته مهم دیگر خانم‌ها است. راحت بودن نوار بهداشتی به خانم‌ها در دوران پریود، این امکان را می‌دهد که بتوانند مثل همیشه و بدون نگرانی به فعالیت‌های روزانه خود بپردازند. راحتی در نوار بهداشتی مدل اولترا را از ۲ جنبه می‌توانیم بررسی کنیم:

  • در درجه اول، به‌دلیل خیلی نازک بودن آن‌ها هنگام استفاده بسیار راحت و نامحسوس هستند و مانع فعالیت‌های روتین خانم‌ها نمی‌شوند.
  • در درجه دوم، این نوارهای بهداشتی به‌دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، بدون نشتی هستند. در نتیجه برای خانم‌ها اطمینان خاطر ذهنی را فراهم می‌کند.

بنابراین مای‌لیدی محصول اولترای خود را با جدیدترین تکنولوژی موجود و مد روز، برای ایجاد حس متفاوتی از راحتی و ایجاد اعتمادبه‌نفس برای خانم‌ها به بازار عرضه کرده است و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودش را دارد.

نوار بهداشتی‌ اولترا برای چه کسانی مناسب است؟

نوار بهداشتی‌ اولترا مای‌لیدی، برای هر خانمی که دوران پریود را در طول زندگی خود تجربه می‌کند، مناسب است. مای‌لیدی خیال خانم‌ها را با استفاده از تکنولوژی ایرلید و با ارائه ویژگی‌های خاصی که بررسی کرده‌ایم، راحت کرده است و از آن‌ها برای تجربه سبک جدیدی از راحتی دعوت می‌کند تا نوار بهداشتی‌ اولترا را استفاده کنند.

بنابراین اگر دانشجو، ورزشکار، شاغل یا خانه‌دار هستید، با توجه به ویژگی‌ها و سایزبندی‌های گفته شده، محصول مناسب خود را انتخاب و تهیه کنید و به دنیای جدیدی در دوران پریود خود قدم بگذارید.

تقسیم‌بندی انواع نوار بهداشتی‌ برند مای‌لیدی از نظر ضخامت

مای‌لیدی ۲ محصول کلاسیک و مکسی را در سال‌های گذشته به بازار ارائه کرده است. در حال حاضر هم محصول اولترا را برای اطمینان خانم‌ها از راحتی در دوران پریود با ضخامت بسیار نازک به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

مزیت نوار بهداشتی اولترا در مقایسه با دیگر محصولات مای‌لیدی، ضخامت بسیار نازک آن است. در نتیجه استفاده از آن‌ برای افرادی که در دوران پریود به‌دنبال راحتی در حین انجام فعالیت‌های روزمره خود هستند، مناسب است. همچنین نوار بهداشتی اولترا به‌دلیل سبکی و استفاده از تکنولوژی ایرلید، ثبات و انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به سایر محصولات دارد.

در یک نگاه انواع محصولات نوار بهداشتی مای‌لیدی عبارتند از:

۱. نوارهای بهداشتی‌ کلاسیک

انواع نوار بهداشتی کلاسیک مای لیدی

این نوارهای بهداشتی ضخیم هستند و بدون تا در یک بسته قرار دارند. نوارهای بهداشتی‌ کلاسیک در سه نوع در بازار موجود است:

  • کلاسیک سبز؛ مناسب پوست‌های حساس (سایز متوسط)
  • کلاسیک صورتی؛ سرعت جذب بالا و حس خشکی (سایز بزرگ)
  • کلاسیک بنفش؛ مناسب پوست‌های حساس (سایز بزرگ)

۲. نوارهای بهداشتی‌ مکسی

انواع نوار بهداشتی مکسی مای لیدی

نوارهای بهداشتی مکسی، نیمه ضخیم هستند و سه تا شده است و در بسته‌بندی‌های تکی عرضه می‌شوند. این نوار بهداشتی سه نوع دارد:

  • مکسی نیمه ضخیم ورزشی؛ مناسب ورزش و فعالیت روزانه
  • مکسی نیمه ضخیم حساس؛ مناسب پوست‌های بسیار حساس
  • مکسی نیمه ضخیم شب؛ مناسب برای شب، خوابی راحت و خیالی آرام

۳. نوار بهداشتی‌های اولترا

بررسی نوار بهداشتی اولترا مای لیدی

این نوارهای بهداشتی بسیار نازک هستند و در دو بسته‌بندی زیر ارائه می‌شوند:

  • اولترا با لایه رویی به نرمی ابریشم؛ مناسب برای همه
  • اولترا با لایه رویی همیشه خشک؛ مناسب برای همه

۴. نوارهای بهداشتی نیوکلاسیک

انواع نوار بهداشتی نیوکلاسیک مای لیدی

این نوارهای بهداشتی ضخیم هستند و در دو بسته بنفش و صورتی ارائه می‌شوند:

  • نئوکلاسیک بنفش سه تا شده: مناسب برای پوست‌های حساس با قدرت جذب خیلی خیلی زیاد
  • نئوکلاسیک صورتی سه تا شده: دارای سطح خشک و نرم با قدرت جذب خیلی خیلی زیاد

کلام آخر

مای‌لیدی محصول اولترای خود را در ۳ سایز متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ و با ۲ لایه رویی متنوع همیشه خشک و به نرمی ابریشم در بازار ایران عرضه کرده است. نوار بهداشتی‌ مدل اولترا راحتی را برای خانم‌ها در حین مصرف آن به‌همراه می‌آورد. اگر سوالی درباره این محصول دارید که در بالا به آن پاسخ داده نشده است، برایمان کامنت بگذارید.

  • شیده 1401/10/22

    این نوار فوق العاده ترین نوار بهداشتی ایرانی بود که من استفاده کردم که قبلا مشابه خارجیش رو استفاده میکردم که به علت قیمت بالا دیگه توان خریدش رو نداشتم در کل از نظر من بهترینه تنها پیشنهادم اینه که کاش عطری نباشه چون تحقیقات جدید نشون داده که عطری بودن نواربهداشتی مضره و شاید همون تکنولوژی کنترل بوی نامطبوع کافی باشه ممنون از محصول فوق العادتون 🙏🏻🌸

نظر خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *