کمپین‌های “پیداشو”

زنان با انگیزه و اراده، سعی در بهتر کردن زندگی خود و اطرافیان شان داشته و دارند. آنها از پا نمی‌ایستند و دائم در تکاپو و تلاش برای تغییر شرایط زندگی هستند. نمایش جزئیات بسیار مهم زندگی زنان که غالباً از دیده‌ها پنهان می‌ماند، یادآور اهمیت، پویایی، پیچیدگی و چندگانگی نقش‌های آنها در جامعه است.
ایده‌ی اصلی ما در این کمپین آن است که بر ابعاد نادیده‌ی زندگی زنان در موقعیت‌های مختلف نور بیندازیم. نمایش قدرتمند این فعالیت‌ها در نهایت به نتیجه‌ای مهم منتهی می‌شود: “پیدا شدن”.
زیرا بر این باوریم وقتی یک زن خودش را باور می کند، انگار همه ی زنان را یک گام به جلو می‌برد. کمک به یافتن نقش و جایگاه خود در زندگی، فارغ از اینکه چگونه و از چه راهی به آن می‌رسیم پیام الهام بخش نهایی ما در کمپین “پیداشو” است.

در مسیر "پیداشو"

ویدیوی معرفی کمپین
آغاز این رویداد در صفحه اختصاصی مای‌لیدی در اینستاگرام شکل گرفت.

مای لیدی در طول سال‌ها فعالیت خود همواره با زنان و دختران ایران زمین همراه بوده و در مسیر رشد و شکوفایی با آن‌ها قدم برداشته است. رویداد “در مسیر پیداشو” در همین راستا طراحی و اجرا شد. هدف از آفرینش این رویداد تقویت روحیه خودشناسی، خودباوری و توانمندی در جامعه زنان فارسی زبان بود. “در مسیر پیداشو” از داستان نگار سماک نژاد می‌گوید. نخستین زنی که توانست به صورت انفرادی از چهار جبهه به قله دماوند صعود کند. او نماینده تمام زنانی بود که با امید و اعتماد به نفس برای کشف استعدادها و توانایی‌هایشان تلاش می‌کنند. او یکی از هزاران زنی بود که هر روز در اطرافمان می‌بینیم. زن‌هایی مصمم و توانمند که با قدم هایی آرام اما پیوسته به سمت آینده در حرکتند. “در مسیر پیداشو” نمونه‌ای تمام عیار از رویدادی زنده و پویا بود. رویدادی که زنان ما در حجمی گسترده با آن همراه شدند. در مسیر صعود به قله دماوند با نگار قدم برداشتند و به عنوان یک زن با او همذات پنداری کردند.

پیداشدن
آغاز این رویداد در صفحه اختصاصی مای لیدی در اینستاگرام شکل گرفت.

جایی که در آن هزاران زن فارسی زبان گرد هم آمده‌اند تا درباره مهم‌ترین مسائل مرتبط با زنان اطلاعات کسب کنند و با ارسال نظرات و دیدگاهشان به صورت مستقیم با مای لیدی در تعامل باشند. این زنان اولین همراهان رویداد ”در مسیر پیداشو“ بودند، قلب‌هایی مهربان که از این پویش حمایت کردند. در ادامه اینفلوئنسرها به جریان این رویداد پیوستند و به بهترین نحو دنبال کنندگان خود را با پیداشو و رسالت آن آشنا کردند . همکاری با صفحات پر مخاطب در اینستاگرام از دیگر راهکارهایی بود که مای لیدی برای معرفی این کمپین در نظر گرفت و از آن بهره‌مند شد. توییتر از دیگر بسترهایی بود که به همگانی شدن این رویداد کمک کرد. در توییتر از رسالت پیداشو گفته شد، از هدف خلق و اجرای آن. در ادامه با ارسال گزارش‌های زنده از داستان‌های صعود نگار سماک نژاد با زنان و مردان مشتاق در فراز و نشیب مسیر همراه شدیم. حال دیگر گروهی واحد بودیم با هدفی مشترک، می خواستیم شاهد صعود زنی از تبار ایران به دماوند باشیم. در قدم بعدی به تهران رسیدیم، زیباترین جلوه‌گاه پیداشو. میزبانی آرام و مهربان که تصویر نگار را در خود جای داد و او را به مردم از زن و مرد، پیر و جوان معرفی کرد. داستان دیگر از فضای مجازی به دنیای واقعیت رسیده بود. او در نقطه نقطه شهر ایستاده بود و سرشار از حس خواستن، سرشار از قدرت و توانمندی از هدفش می‌گفت. هدف او بیش از صعود به قله دماوند بود. او در طول مسیر با خودش آشنا می‌شد با هر قدم بیشتر خودش را می‌شناخت و به این باور می‌رسید که محدودیتی وجود ندارد، حد و مرزی برای رشد کردن، شکوفا شدن، برای دستآوردهای کوچک و بزرگ در زندگی نیست.

نظر خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *