همکاری هنرمندان در کمپین “پیداشو”

زنان با انگیزه و اراده، سعی در بهتر کردن زندگی خود و اطرافیان‌شان داشته‌ و دارند. آن‌ها از پا نمی‌ایستند و دائم در تکاپو و تلاش‌ برای تغییر شرایط زندگی هستند. نمایش جزئیات بسیار مهم زندگی زنان که غالباً از دیده‌ها پنهان می‌ماند، یادآور اهمیت، پویایی، پیچیدگی و چندگانگی نقش‌های آن‌ها در جامعه است.

ایده‌ی اصلی ما در این کمپین آن است که بر ابعاد نادیده‌ی زندگی زنان در موقعیت‌های مختلف نور بیندازیم. نمایش قدرتمند این فعالیت‌ها درنهایت به نتیجه‌ای مهم منتهی می‌شود: پیدا شدن. زیرا بر این باوریم وقتی یک زن خودش را باور می‌کند، انگار همه‌ی زنان را یک گام به جلو می‌برد. کمک به یافتن نقش و جایگاه خود در زندگی، فارغ از اینکه چگونه و از چه راهی به آن می‌رسیم، پیام الهام‌بخش نهایی ما در کمپین «پیدا شو» است.

این کمپین برمبنای یادآوری قدرت وجودی زنان به آن‌ها طراحی شده است؛ و نشان دادن شیوه‌ها و راه‌ها و نقش‌هایی که زنان به واسطه‌ی آن‌ها کیفیت زندگی‌شان را بهبود می‌بخشند. خوشحالیم که در ساخت ویدئوهای آغازین کمپین، سینماگران و هنرمندان شناخته‌شده‌ای مانند بهمن کیارستمی، بردیا کیارس و سام کلانتری با مای‌لیدی همکاری داشته‌اند.

در ماه‌های آینده، هنرمندان نا‌م‌آشنای دیگری در کنار صدها زن از جای‌جای کشورمان با کمپین ما همراه خواهند شد تا صدای رسای «پیدا شو» برای یک زندگی بهتر باشند.

ویدیوهای کمپین پیداشو

روایت اول: دویدن_ روز جهانی زن سال 1399
سام کلانتری_کارگردان و فیلمساز

این یک دقیقه، با مهر، فروتنی و احترام، تقدیم به همه زنانی که در هیچ دقیقه ای از زندگی از پا ننشسته اند؛ و اگرچه کمتر دیده شده‌اند، اما همه می دانیم که »امید به زندگی« را مدیون آنانیم. این ویدیو اثری است زیبا از سام کلانتری عزیز هدیه به زنان ایران

روایت دوم: ریسمان
بهمن کیارستمی_کارگردان و فیلمساز

این تصویر زنان است، آنانی که در تاریکی پیش از طلوع برخاسته‌اند؛ ریسمان ظریف زندگی در دست آنهاست. شهر به شهر، روستا به روستا، بند به بند، گره به گره، تار به تار ریسمانی بافته‌اند از تار و پود زندگی. آن‌ها که تو اند، تو که آنانی! "پیداشو!" این ویدیو اثری زیبا از بهمن کیارستمی عزیز هدیه به زنان ایران

صدای حضور زنان _روز جهانی زن سال 1400
گلاره کیازند: فیلمساز - کریستف رضاعی: آهنگ ساز

هر صبحگاه، زنی به خورشید سالم می کند، زنی برای دانه‌ها آواز می خواند، زنی تار و پود زندگی را می‌بافد، زنی می‌جنگد، زنی در آغوش می‌کشد، می‌رقصد، می‌کوشد، زمزمه می‌کند، و فریاد می‌زند ... می دانیم که با هم، قوی تریم و پیداتر ... هم صدا، همراه و هم سرنوشت ... امروز به احترام یکدیگر می‌ایستیم و در این مجال کوچک، روایت‌های بی شمار شما را از تلاش‌هایتان در زندگی می‌شنویم... پیدا شو و از حضور آشکارت با ما بگو... این ویدئو اثری زیبا از گلاره کیازند عزیز است که با آهنگ دلنشین کریستف رضاعی به تمامی زنان ایران تقدیم شده است.

نظر خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *